Jak Schudnac Z Brzucha


jak-szybko-i-skutecznie-schudnac-z-brzucha

Co zrobić żeby szybko schudnąć z brzucha

Jeśli starasz się szybko schudnąć, łatwo mogą ci się trafić diety lub inne “szybkie rozwiązania”, które obiecują płaski brzuch w kilka dni. Szczególnie sprawdza się to w naszych noworocznych postanowieniach oraz po świętach, kiedy wszystkie smaczne potrawy już zostały zjedzone (wraz z pysznymi deserami), a teraz myślisz o wakacjach na plaży w przyszłym roku. Nie warto tym się tak przejmować - istnieją sposoby na schudnięcie - które są wypróbowane i godne zaufania.

Jak schudnąć z brzucha: podstawowe zasady

Pytanie jak schudnąć z brzucha, jest jednym z najbardziej istotnych wśród tych, którzy myślą o swojej formie fizycznej. Ten problem dotyczy zarówno mężczyzn, jak i kobiet i nie zawsze wiąże się to z nadwagą.

Szybkie odchudzanie brzucha

Pomimo faktu, że Internet jest pełen różnych wskazówek, jak szybko schudnąć z brzucha

, pozbycie się wszelkich problematycznych obszarów ciała sprowadza się do dwóch podstawowych wymagań:

Aby zmniejszyć całkowity procent tłuszczu, musisz zmniejszyć ilość kalorii (spożywać mniej kalorii niż organizm może wydać), aby rozpocząć proces rozkładu tkanek tłuszczowych. Możesz stworzyć deficyt kalorii przy odpowiednim odżywianiu, zwiększonej aktywności fizycznej, wysokiej dziennej aktywności lub na wszystkie sposoby jednocześnie. Bez redukcji tłuszczu nie pozbędziesz się brzucha.

Czy mogę schudnąć z brzucha szybko?

Nie możesz zmusić ciała do spalania tłuszczu na brzuchu tu i teraz. Za pomocą ćwiczeń ,wzmacniasz mięśnie brzucha, a warstwa tłuszczu zmniejszają się w całym ciele z deficytem kalorii: na twarzy, na rękach, na brzuchu, na nogach. Bez względu na to, jakie ćwiczenia wykonujesz (lub nie robisz), ciało całkowicie traci na wadze (jeśli występuje deficyt kalorii!), A podczas ćwiczeń ćwiczysz tylko mięśnie.

Nie mogę schudnąć z brzucha

Co zrobić, jeżeli schudłaś, ciało się zmieniło, a brzuch nadal nie opuszcza? A co, jeżeli jesteś już w świetnej formie, ale nadal masz mały brzuszek?

Zawsze dostosowuj odżywianie i trening do ogólnego składu ciała. Zazwyczaj obszar problemowy (każdy ma swój własny) jest bardzo trudny do doprowadzenia do perfekcji. To wymaga czasu. Tak, regularny trening i prawidłowe odżywianie z czasem zrobi swoje. Stopniowo, krok po kroku, będziesz w świetnej formie.

Jak Schudnąć Szybko I Skutecznie z brzucha?

Dieta jest najważniejsza w odchudzaniu. Mówią nawet, że to do 80% sukcesu. Reszta to aktywność fizyczna, którą musimy wykonywać. Ich umiejętne połączenie pozwala schudnąć, a także cieszyć się lepszym zdrowiem i dobrym samopoczuciem.

Jak schudnąć - porady

Ten kompleksowy przewodnik nie obejmuje pewnej liczby kilogramów. Jeśli chcesz zrzucić 5 kg, kontynuuj czytanie, jeśli chcesz zrzucić 10, 15 lub 20 kg, kontynuuj czytanie! Na początek zastanów się, ile pijesz i jesz każdego dnia. Często, gdy bierzemy przekąskę lub słodki napój gazowany, nie rozumiemy, ile dodatkowych niepotrzebnych kalorii dostarczamy organizmu.

Zdrowa dieta jest bardzo ważna przy odchudzaniu. Jeśli po jedzeniu nadal czujesz się zmęczony lub masz problemy z trawieniem, szybko skonsultuj się z lekarzem w celu wykonania testów. Sprawdź, czy masz alergię pokarmową. Po uzyskaniu wyników staraj się unikać złych produktów i zaleca się zastąpienie ich dobrymi substytutami.

Dieta to nie tylko jedzenie, ale surowe zasady, których musimy przestrzegać. Zaleca się jeść co 2-3 godziny, ponieważ dzięki temu metabolizm działa z tą samą prędkością i nie zwalnia. Jedzenie jest dla nas paliwem, dlatego nie powinniśmy iść z „rezerwą” w ciągu dnia. Powinniśmy czuć się dobrze z jedzeniem. Jeśli uważasz to za „gwałtowny” dług, oznacza to, że coś jest nie tak.

Sen to kolejny element, który przyczynia się do całego efektu. Dobry sen powinien trwać około 7 godzin. Zostało to potwierdzone badaniami naukowymi.

Na początku zaleca się wykonywanie ćwiczeń trzy razy w tygodniu, aby nowe nawyki żywieniowe i dietetyczne były bardziej skuteczne. Możesz wykonywać popularne ćwiczenia samodzielnie lub z trenerem (większość z nich znajduje się na YouTube), ćwiczyć na siłowni pod okiem specjalisty lub wybierać wrotki, rowery lub długie spacery. Ważne jest, abyś lubił aktywność fizyczną. Spróbuj pomyśleć, że skuteczna utrata 5, 10 lub 15 kg jest ubocznym efektem ciężkiej, ale przyjemnej pracy. Regularne ćwiczenia zdecydowanie poprawią kondycję po pewnym czasie.

Suplementy diety

Większość ludzi uważa suplementy diety za szkodliwe i bezwartościowe. To nie jest prawda, istnieją po to, aby pomóc ci szybciej schudnąć.. Na tym blogu piszę tylko o sprawdzonych tabletkach, które mają naturalny skład, dzięki czemu są całkowicie bezpieczne dla wszystkich.

O porady: suplementy diety o naturalnym składzie nie zaszkodzą.

Suplementy diety na bazie naturalnych składników są bezpieczne i skuteczne. Często zawierają wyciągi z afrykańskiego mango, zielonego jęczmienia, garcinii kambodżańskiej, acai i wielu innych. Ich główne właściwości to tworzenie poczucia sytości, przyspieszenie metabolizmu i przyspieszenie spalania tłuszczu (zauważalne podczas ćwiczeń). Ponadto niektóre korzystne właściwości wynikają z dużej liczby witamin i minerałów.

Jednym z najczęściej stosowanych suplementów jest African Mango z ekstraktem z afrykańskiego mango

Jakie efekty można osiągnąć?

To zależy. Po prostu zacznij żyć zdrowo i daj sobie szansę na zdrowe życie. Na pewno zobaczysz różnicę.

Co jeść żeby schudnąć z brzucha?

Płatki owsiane i otręby

Są świetnym źródłem błonnika, podobnie jak produkty z razowej mąki. Błonnik wiąże wodę, wypełnia przewód pokarmowy, dając uczucie sytości, przyspiesza przemianę materii i pracę jelit i zwiększa wydalanie, co gwarantuje płaski brzuch.

Jedz 10 g błonnika dziennie - to mogą być dwa małe jabłka, dwie i pół kromki pieczywa pełnoziarnistego albo pół szklanki otrębów.

Jogurt, kefir, maślankę

Ziarna, pestki, ryby i awokado

Zrób zapas ziaren (siemię lniane, sezam), pestek (słonecznika, dyni) oraz olejów i spożywaj je w każdym posiłku: dodawaj do owsianki rano, posyp sałatkę na obiad czy dodaj do farszu do naleśników na kolację. W nich oraz w rybach morskich, awokado, oleju rzepakowym i oliwie z oliwek znajdziesz kwasy tłuszczowe z grupy omega-3. Wymienione produkty są kaloryczne, ale przez to, że są długo trawione, sycą na długo.

Kwasy omega-3 mają jeszcze jedną zaletę - działają przeciwzapalnie. A w tkance tłuszczowej dochodzi do procesu zapalnego, który wspiera rozwój otyłości brzusznej.

Jajka, kurczaka i indyka

Białko, które z nimi dostarczysz, wymaga od organizmu dużych nakładów energii do spalenia, przyspiesza więc metabolizm. Poza tym białko reguluje poziom insuliny we krwi, a wspominaliśmy już, że wahania insuliny są odpowiedzialne za oponkę.

Ocet jabłkowy

Kwas octowy zawarty w occie jabłkowym pochodzi ze sfermentowanych jabłek, które są zasobne w pektynę wspomagającą proces trawienia, przyspieszającą rozpad tłuszczów i obniżającą poziom cholesterolu. Ocet jabłkowy odwadnia, dając złudne uczucie chudnięcia. Bezpieczna ilość octu to 2 łyżeczki na dobę, więcej podrażnia śluzówkę żołądka i może powodować wrzody. Ocet dodawaj do sałatek, możesz też rozcieńczyć go w szklance wody i wypić przed posiłkiem.

Cynamon

Pomaga stabilizować poziom insuliny. Według skandynawskich badań już jedna łyżeczka cynamonu dziennie pomoże zmniejszyć apetyt na słodycze i zlikwiduje napady wilczego głodu. Dlatego nie zapomnij posypać cynamonem owsianki lub kawy.

Jakie warzywa jeść na płaski brzuch?

Istnieje cała gama warzyw, których w naszej diecie powinno być dużo (ok. 150 g do każdego posiłku). Mogą to być pomidory, ogórki, papryka (najlepiej żółta lub czerwona), oliwki, por, seler, sałata, marchew, pieczarki, cukinia lub kabaczek. Jeśli planujemy naszą dietę także w okresie zimowych, kiedy wybór warzyw jest mniejszy, a jakość dostępnych produktów mocno wątpliwa i kosztowna, możemy zabezpieczyć się robiąc własne kiszonki (np. z marchwi, kapusty, ogórków, papryki, kapusty, itp.).

Sposoby na płaski brzuch - ograniczenie węglowodanów

Dieta na brzuch powinna eliminować białe pieczywo, makarony, ryż. Należy kupować ryż brązowy, ciemne pieczywo i makaron, który trzeba gotować al dente. Ponadto konieczne jest ograniczenie spożycia węglowodanów. Zaleca się zjadanie 60 g pieczywa, 40 g kaszy/ryżu/makaronu (ważymy przed przyrządzeniem) do każdego posiłku.

Dieta na zrzucenie brzucha - co pić?

W szybkim odchudzaniu brzucha pomóc może picie szklanki wody z sokiem z cytryny tuż po przebudzeniu. Ponadto można też skorzystać z suplementu, jakim jest L-karnityna (najlepiej w płynie). Jest to naturalnie występujący aminokwas, m.in. w drożdżach, nabiale i mięsie, mający ogromną rolę w procesie odchudzania, gdyż usprawnia metabolizm tłuszczów. Produkt ten często stosują osoby ćwiczące, (należy ją przyjąć zgodnie z ulotką na ok. 30 min. przed wysiłkiem fizycznym).

Podczas odchudzania ważne jest picie odpowiedniej ilości wody, to jest około 2 litrów dziennie. Można także pić herbatę - białą, czerwoną czy zieloną oraz herbatki ziołowe.

Warto natomiast zrezygnować z alkoholu, jeśli nie całkowicie, to ograniczyć jego spożycie.

Niedopuszczalne jest picie piwa i bardzo mocnych trunków. Najlepiej gdy będzie to kieliszek czerwonego, wytrawnego wina.

Jeśli mamy dużą nadwagę zapewne konieczne będzie „odchudzenie” dziennego menu o 500 czy nawet 1000 kcal.

9 prostych wskazówek na co dzień:

  1. Jedz w domu. Jedz domowe posiłki co najmniej pięć dni w tygodniu.

  2. Złap „pauzę w jedzeniu”. Większość ludzi ma naturalną „przerwę w jedzeniu” - w momencie, gdy kładą widelec lub łyżkę na talerzu na kilka minut.

  3. Żuj gumę miętową. Żuj bezcukrową gumę o miętowym smaku, gdy masz ochotę zjeść lunch z burgerem i frytkami.

  4. Podstawa- mały talerz.

  5. Jedz małe posiłki. Innymi słowy, pięć posiłków dziennie jest normą, od której odchodzą tylko w sytuacjach krytycznych.

  6. Wypróbuj regułę 80/20. Wiele celebrytów, w tym topowa modelka Gisele Bundchen, przyznaje, że można je utrzymać w formie i nie pozbyć się ulubionego jedzenia na 80/20. Jego istota sprowadza się do tego, że powinieneś wybrać dogodny okres (dzień lub tydzień), po którym upewnij się, że 80% jedzenia w tym czasie to zdrowa żywność, a 20% nie jest najzdrowsze, ale niezwykle smaczne.

  7. Zamawiaj jedzenie poprawnie. Wiadomo, że dania restauracyjne zawierają więcej kalorii i tłuszczu niż się spodziewasz.

  8. Wybieraj czerwony sos. Wybierając sos do makaronu lub pieczonych ziemniaków, zatrzymaj się na czerwonych opcjach, będzie to salsa, lub czerwone pesto.

  9. Jedzenie wegetariańskich potraw to świetny nawyk odchudzania. Nie, nikt nie zmusza cię do całkowitego porzucenia mięsa, zwłaszcza jeśli uważasz, że może być niezdrowe.